Retour- en teruggavebeleid
Kan ik mijn bestelling steeds terugsturen?
Mocht een niet-gepersonaliseerd product niet helemaal zijn zoals u verwacht had, dan kunt u deze binnen 14 dagen in de originele verpakking en in nieuwe staat terugsturen, zonder enige reden. Let op, De retourkosten worden verwerkt in de uiteindelijke terugbetaling.
Gelieve retourzendingen eerst per e-mail te melden op info@premiumwineshop.be
Stuur het artikel in een voldoende gefrankeerde verpakking, met vermelding van uw gegevens (naam, telefoonnummer en e-mail adres) terug naar: CLADELA bv, Oudenaardseheerweg 186 , 9810 NAZARETH - BELGIE
Indien de artikelen correct retour zijn ontvangen, maakt Premiumwineshop binnen 30 dagen het verschuldigde bedrag (exclusief de initiële verzendkosten en de verzendkosten die u gemaakt heeft om het product terug te sturen) aan u over.
Verbruiksproducten
Vanwege het specifieke karakter komt het recht op wijziging, retournering en annulering van uw bestelling te vervallen indien de verpakking geopend is.
Indien u een klacht heeft over een bepaald product, vragen wij u dit schriftelijk te melden aan ons via mail op info@premiumwineshop.be en uw klacht altijd te illustreren met een foto.
Mocht een niet-gepersonaliseerd product niet helemaal zijn zoals u verwacht had, dan kunt u deze binnen 14 dagen in de originele verpakking en in nieuwe staat terugsturen, zonder enige reden. Let op, De retourkosten worden verwerkt in de uiteindelijke terugbetaling.
Gelieve retourzendingen eerst per e-mail te melden op info@premiumwineshop.be
Stuur het artikel in een voldoende gefrankeerde verpakking, met vermelding van uw gegevens (naam, telefoonnummer en e-mail adres) terug naar: CLADELA bv, Oudenaardseheerweg 186 , 9810 NAZARETH - BELGIE
Indien de artikelen correct retour zijn ontvangen, maakt Premiumwineshop binnen 30 dagen het verschuldigde bedrag (exclusief de initiële verzendkosten en de verzendkosten die u gemaakt heeft om het product terug te sturen) aan u over.
Verbruiksproducten
Vanwege het specifieke karakter komt het recht op wijziging, retournering en annulering van uw bestelling te vervallen indien de verpakking geopend is.
Indien u een klacht heeft over een bepaald product, vragen wij u dit schriftelijk te melden aan ons via mail op info@premiumwineshop.be en uw klacht altijd te illustreren met een foto.